Eindelijk aftellen voor Dubai & Japan - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Mariska en Maarten - WaarBenJij.nu Eindelijk aftellen voor Dubai & Japan - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Mariska en Maarten - WaarBenJij.nu

Eindelijk aftellen voor Dubai & Japan

Door: Mariska/Maarten

Blijf op de hoogte en volg Mariska en Maarten

25 Mei 2012 | Nederland, Arnhem

Lieve familie en vrienden.

Over ruim een week is het zover! Na het huwelijk op 1 juni, eindelijk weer op reis.

Dit keer met een bijzonder tintje: De Huwelijksreis

Voor degene die nog niet weten waar onze huwelijksreis naartoe gaat:

Verenigde Arabische Emiraten (Dubai & Abu Dhabi) en Japan (Tokyo & Kyoto)

In Dubai blijven we 8 dagen waarvan we 1 dag naar Abu Dhabi gaan. Bij de reis door de Emiraten gaan we genieten van alle luxe.

In Japan blijven we 11 dagen, waarin we Tokyo, Mount Fuji en Kyoto aandoen

Voor de rest zien we wel wat er op ons pad komt.

In elk geval heel veel lees plezier!!

Liefs Maarten & Mariska

• 25 Mei 2012 - 07:50

Lobke:

wow! al getrouwd!
    Van harte gefeliciteerd...en daar hoort natuurlijk een mooi huwelijksreisje bij!!

Geniet ervan, veel plezier.
    groetjes!

P.s. had gereageerd op je eerdere berichtje niet aangekomen? FB Lobke van de pol..hopelijk vind je me!

• 28 Mei 2012 - 12:47

Anouk Ebben:

Hoi Mariska en Maarten!
    Hele fijne en bijzondere dagen toegewenst! Genieten genieten en nog eens genieten! Veel geluk met elkaar!!
    Liefs Anouk

• 31 Mei 2012 - 18:52

Nicole:

hee maarten en mariska,

ik wens jullie morgen een hele mooie dag toe. en geniet van jullie huwelijksreis!!!

veel liefs Nicole!

Mariska en Maarten

2000: Brazilie. 2002: Frankrijk. 2004: Engeland (Londen, New Castle). 2005: Spanje, Namibie, Zuid-Afrika. 2006: Turkije, Tsjechie. 2007: Canada, Amerika, Tunesie, Belgie. 2008: Letland, Italie, Luxemburg, Engeland. 2009: Zweden, Denemarken, Slowakije, Oostenrijk, China, Nieuw Zeeland. 2010: Nieuw-Zeeland, China, Polen, Bulgarije, Litouwen. 2011: Estland, Finland, Engeland (2x), Duitsland, Hongarije, Belgie, Italië (Milaan & Venetie) en Ierland 2012: Belgie, Verenigde Arabische Emiraten & Japan (in Juli naar Bulgarije en in September naar Portugal)

Actief sinds 02 April 2009